söndag 4 december 2011

pallaaaah

Jag är så jäkla negativ.
Inte alls likt mig känner jag.
Inte såhär mycket.
Jag antar att jag är i en neråt period nu igen då.
Det svänger ju så ofta så jag har inte koll själv.
Jag blir så less på allt.
Försöker kämpa med skolarbeten men hjärnan
går i slowmotion.
Träffade pappa lite med och han ville ha min
lilla dator samt ett program till den som jag inte
visste var jag hade det. Så jag bad honom att vi
skulle ta det en annan gång så jag hann leta i lugn
och ro. Men nej det gick ju inte. Jag fick riva runt
i lägenheten som jag städade igår så nu är det stök
igen.
Jag hittade inte programmet ändå.
När jag såg allt framrivet efteråt blev jag väldigt
ledsen. Det kändes som jag slet i onödan igår osånt.
Kan inte förklara så mycket men det kändes jäkligt '
surt i alla fall. Vilket jag råkade nämna vilket gjorde
Papi as sur.
Han sa nåt i stil med " det är ju bara att lägga tillbaks
det där det var "
Och ja, det är det ju men när man rivit runt och rivit ut
så leder det till en del jobb som tar en del tid och ork som
jag inte har.
Skitliv.
Dessutom gick min jacka sönder.
Skitliv.

Jag får klaga här.
Bättre här än i verkligheten.
Åh jag är så tråkig.

Baj..s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar