torsdag 8 december 2011

Konstruktivt

Idag känner jag för att själv skada. Men istället har jag tagit
mina tabletter precis + en ångestdämpande.
Så som man ska göra.
Virkat några mormors rutor har jag gjort med.
Ligger efter i mitt "virka en om dagen".

Johans mamma ringde min mobil och av gammal vana
gav jag mobilen till johan för hon brukar ringa mig när j
inte svarar. Men nu hade hon egentligen velat prata med mig <3
Johan behövde dock prata med henne så det var bra att han fick
svara. Han behövde peppas.

Johans familj är (som jag sagt tusen gånger innan)
Helt UNDERBARA! Jag älskar dem allihopa och de bryr sig om
mig?! Det känns underbart!
Johans mamma frågade om hur det går för mig och hur och om de kan
hjälpa mig på något vis. Jag vet som vanligt inte men bad johan säga
att det känns underbart att de vill hjälpa mig, bryr sig om mig och att
de vet om hur jag har det.
Tyvärr mer än vad jag kan säga om min egen förälder.
Jag vet att det inte är för att vara elak som han inte har koll oså,
det är för att han har förmycket med sig själv.
Men jag är ändå ledsen för jag hade behövt så mycket hjälp och
stöd och peppning. Jag får ju det av andra men av honom.
Det är ju ändå min förälder.
Nu ska jag sova, två timmar försent.

Natti Natti


1 kommentar:

  1. sv: hej ! tack så mycket va roligt att du gillar min blogg, det va väldigt skoj att höra =) Tyvärr är det inte jag som gjort desginen, men jag har en länk till den tjej som har ( hon heter oxå Sanna ) det är bara du kontaktar henne om du ör sugen på en superdesign

    allt bra med dig ? har du något skoj planerat i helgen ?

    SvaraRadera