måndag 5 december 2011

Byta lite tips?

Här kommer lite tips på bloggar jag läser nästan varje dag och som
jag tycker är värda att läsa.
Kändis bloggar eller vad man ska kalla det är inte inräknat.
Tipsa gärna mig om bloggar ni läser och som ni tycker är bra!

Bokstavsbarn
Min kompis Sara som lever med psykisk
ohälsa och  försöker öka förståelsen i samhället.
Hon älskar katter och har 3 stycken.
Två stycken som är lite speciella! ;)
Hon har även så man kan skicka in solskenshistorier.
Läs mer här!

Tjelsi

En tjej med ett flertal diagnoser som skriver om sitt liv
i Göteborg. Hon har även skrivit några självbiografier och
några diktböcker.
Läs mer här!

Dom kallar mig Yngve
En tjej som skriver om BDD och hur 
det är att leva med det och att bli missförstådd
även av läkare.
Läs mer här


Reality is just a point of view
Min fina brevkompis som jag lärde känna
på tradera då jag sålde ett klädesplagg till henne.
Hon lever i Sala med sin son Alex och  hennes intresse
är att pyssla med mera.
(hon har as mycket snygga kläder och är själv as snygg)

Ordkriget
Mina fina kompis Jessica som bor här i Jönköping
och pluggar till lärare. Hon skriver om sånt som 
hör till studentlivet och även om sina intressen.
Hon har en söt dvärgpudel tik vid namn Noomie!
Läs mer här

Milles Mamma
Hennes lillasysters flickvän blev påkörd
av en bil och hon uppdaterar om hur det går med henne.
Det var så jag hittade hennes blogg. 
Hon har även världens sötaste son och är väldigt söt själv.
Jag tycker hon skriver intressant när hon väl uppdaterar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar