lördag 17 december 2011

Minsann.

Gud jag är så trött.
Igår åkte vi till Johans jobbarkompis och hans tjej och spelade
spel. Det var jätte kul och har hittat ett nytt spel jag vill ha!
Vi kom inte iväg dit förrän vid typ 9 så klockan var nog ungefär
halv ett när vi åkte därifrån. Först gick det ingen buss så fick promenera
i kylan i 20 minuter.
När jag väl kom hem somna jag ganska fort men vaknade nog en timme
senare och kunde då inte somna om.
Mina muskler rykte med hela tiden så hela jag vibrerade:
Det var lite läskigt.
Någon som varit med om det med?
Kan det vara medicin biverkan kanske?
Imorse sov jag nog 2 h i alla fall och sen var jag med farfar och pappa och
handlade. Nu pluggar jag till provet jag har på måndag.
Gud vad mycket det är även om det bara är lite av allt som var på förra
provet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar