torsdag 15 december 2011

Hippie

Jag borde sova. Men jag kan inte. Vill inte.
Eller det är väl så att jag mår dåligt och då känner jag inte för
att ligga i sängen och må dåligt för det är tortyr.
Det leder till att jag inte tar min medicin. För jag vill ju inte
gå och lägga mig. Ond spiral det där.
Ringde Johan. Jag är sjukt känslosam just nu.
Stackarn. Vad han får stå ut med. Ena stunden
så pratar jag om att jag inte kan/vill sova och sen lyssnar jag på
honom o sen nästan gråter och bara "JAG SAAAKNAR DIG!"
Det är inte lätt att hänga med i mina svängar.
Låter som jag har borderline nu men inte så jag menar riktigt.
Menar mer att jag är svag och liten och då blir jag nog sån.
Tror jag.


Kopplar ni rubriken till texten?
Haha, är nog bara min dumma flams hjärna som gör.
För övrigt så heter Flodis Hippie egentligen.
Visste ni det?
Jag tyckte det var fyndigt när jag döpte henne, och så har
jag en förkärlek för hippies tror jag.
Trött eller manisk?
Det är frågan...

God Natt

Ignorera mitt stökiga kök.
Jag blinkar på bilden O.o
För övrigt har jag inte så stora bröst som
ser ut som på bilden. Vet ej vad som
hände där.
*svammel*
God natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar