torsdag 29 december 2011

Make sure no one is around to see

Idag har hjärnan gått i koder.
Nåt om att sitta i vattenpölar och missär.
Bildligt talat då.
Jag fnissade åt saker ingen förstod.
Kroppen var och jaget var i viloläge.
Pause.
Sen kom fina människor och tennis och
väckte mig ur min trans eller mitt trams
snarare.
Nu mår jag bra, eller okej liksom.
Är farligt att vara för positiv.



All this stuff is making me old.
It's dangerous to live, I am told.
This planet looks so cute but it's cold.

I need someone whos good,
someone who's true.
Someone who's nice,
I need someone like you.
Hallelujah, my newfound lover.

I couldn't go back,
and I couldn't go on.
Couldn't keep track,
and I needed someone.
Hallelujah, my newfound lover.
Love of my life.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar