onsdag 14 december 2011

Depot

Har ändrat min medicin från vanlig till depo.
Det känns som det hjälper mycket.
Depo innebär att man inte får hela dosen medicin
på en gång utan att i medicien ligger det små doser inkapslade
så att man får lite i taget eller vad man ska säga.

Jag blir inte nu efter 20 minuter helt dödad och MÅSTE sova
för att det är så obehagligt att vara vaken utan nu är det mer
som vanligt. Det jag känner nu är att jag har lite lock för öronen
och lite medicin täppt i näsan och känner mig lite instängd i mitt
egna huvud. Kan inte förklara hur det känns men tänk er att ni
är riktigt jäkla förkylda. Så typ.
Jag tror jag kan leva med den känslan i alla fall.

Nu har jag gjort klart 3 kompletteringar och ska efter pizza ätandet
med Johan och Alice göra den sista uppgiften. Hejja!
Sen får jag börja plugga till kompletteringarna på provet.

Söt Alice och Söt Johan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar