måndag 4 juni 2012

Dag för dag

Igår köpte jag min första GI kokbok.
Hade spanat in den på nätet efter att jag på google sökt efter en bok
som hade recept dag för dag så man visste exakt vad man skulle äta,
frukost, lunch och middag.
Denna bok fyllde uppfyllde detta.



Igår gick jag till bokia för jag hade ett present kort där. Hittade boken och inte nog med det så var
den på rea så fick den för 99 kr.
Helt perfekt.
Ska försöka följa den någorlunda. Jag gör det inte för att gå ner i vikt utan för att leva nyttigare.
Gillar idén med GI. Det verkar logiskt och sunt och jag tycker dessutom inte det verkar jobbigt att leva efter det eftersom man inte måste hoppa över massa saker eller svälta sig själv.
God mat som man blir mätt av och dessutom ska må bra av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar