lördag 2 juni 2012

Döende svan


Den har ni hört förr va?

Har ett dilemma. Jag borde just nu be om hjälp.

Det är redan lite halvt påväg åt helvete men de tar emot

att plocka upp mobilen och ringa dig och vara jobbig och

behöva be dig offra dig och hjälpa mig.

Jag klarar det inte. Har skickat ett kodat sms men jag tror inte

Du läst det eller så är du bara jävligt ignorant. Eller så överdriver

Jag.

Så då kommer alternativ nr två. Men de klarar jag inte heller av.

Så kvällen lär fortsätta med att jag stirrar på mig själv i spegeln och

hatar mig lite sådär alldelese extra för jag är så jävla ful.

Ps min mobil tkr inte om att jag svär .. lovar

mobil blogg

3 kommentarer:

  1. Var gärna med i min grymma tävling där du kan vinna en gryym upplevelse, fiskpredikyr!

    http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment

    // en av sthlms stora bloggerskor

    SvaraRadera
  2. Kan du inte be Johan ringa till din psykolog/kurrator/kontaktperson? Om du mår dåligt så har du all rätt i världen att be om hjälp. Det är ju därför dessa männisor jobbar med att hjälpa folk. Sen om du bara fill ha någon att prata med så fins jag. Bara att slänga i väg ett mail eller nått. Och du får ju självklart komma hit också om du tycker att det skulle vara något för dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Johan var inte hemma och det var sent på natten och min kontakt person jobbar inte då:/.
      Det är svårt att be om hjälp när jag såndär.
      Jag vill liksom be om hjälp för att jag vet att jag ska det men jag känner mig jobbig och dum och den andra sidan av mig vill återgå till att vara destruktiv.
      Tack för att du finns.
      Kan försöka mejla nästa gång
      <3

      Radera