tisdag 19 juni 2012

"livet måste vara jobbigt för dig"



Ja faktiskt. Jag erkänner. Jag tycker det är jobbigt. Är det fel? Är det fel att jag erkänner när jag upplever att något är lite extra jobbigt och att jag måste kämpa för att genomföra en del saker?

Förlåt att jag inte är så trafiktionellt svensk.

Jag berättar inte för att jag vill att folk ska tycka synd om mig. Jag berättar för att hjälpa mig själv, hjälpa mig att acceptera att jag har svårt för en del saker. Att jag inte klarar av allt som "alla andra" klarar av. Det är inte lätt att acceptera det men det underlättar att berätta om det för då flyr jag inte det läskiga lika ofta. Jag berättar att jag tycker något är jobbigt för att jag då vet att om jag bryter ihop så vet folk varför. Jag hatar att bryta ihop inför någon men om jag berättar de så ororar jag mig inte lika mycket för att det ska hända.

Så förlåt att jag gnäller och är krånglig och förlåt att jag erkänner att jag tycker livet är svårt att leva.

mobil blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar