fredag 25 maj 2012

Gulle

Hittat gulliga djur som jag skulle vilja ha.
Som ni säkert läst innan så vill jag helst av allt ha en hund.
Men en hund kräver väldigt mycket och dessutom är de dyra
så jag väntar lite med det.
Men hittade två rex katter som var så otroligt söta.
De är två olika raser.
Jag har kollat på rex katter eftersom folk i Johans familj är
allergiska. Alla tål inte de här katterna men många gör.
De har, om jag förstått det rätt, lockig päls som en pudel.
Fast kort.


Tycker båda är jätte söta.
Men kommer inte bli någon katt ändå.

3 kommentarer:

  1. Min mamma har en Devon Rex :D dom e jättemysiga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur är deras päls? :)

      Radera
    2. Jättemysig. Du och jag kan ju åka hem till min mamma nån dag så kan du få se och känna hur det känns :D

      Radera