torsdag 24 maj 2012

11,93 km

Det har jag gått idag.
Jag är nöjd. Gick hem från skolan.
Utöver det har jag gjort upp mål om att jag ska gå 135 km
till någon gång nästan månad vilket innebär att jag måste gå 5 km om dagen.

Jag använder mig av runkeeper som finns som app till android och Iphone.
Om man dessutom loggar in via deras hemsida kan man få ett nick name på hemsidan
så att man kan lägga till vänner och träna ihop med dem oså.
Jag heter Paniiik där om någon vill kolla vad jag har för mig och vart jag går oså.

En jätte bra grej om man vill komma igång och vara aktiv!
Jag blir taggad i och med att jag har mål som jag satt upp och brukar tänka när jag är ute och går och kan gå en längre väg att det gör att ajg kommer närmare mitt mål!






Här kan ni trycka för att komma till runkeepers hemsida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar