söndag 8 januari 2012

Svartvitt

Idag var en bra dag, till att börja med.
Vi sov länge eftersom vi var uppe länge igår.
Bowlade klockan 8 - 9 (jag vann)
och sen åt vi på en fin resturang. De hade asgod mat
och min pojkvän eller fästman är bäst <3

Idag skulle vi kolla på lägenhet, en trea på torpa.
Som vi hittat annons om på blocket.
När vi åt frukost så ringde de från Johans jobb och
vi åkte till gränna och fixade en grej.

Sen åkte vi och kollade på lägenheten.
Den var fin och vi tyckte om den.
Vissa saker är ju lite sådär men i det stora hela
är den fin.

Sen när vi kom hem loggade jag in på msn.
Min kompis och jag pratade och hon talade om för
mig att jag hade gjort henne väldigt ledsen och att
hon tänkte säga upp kontakten med mig.
Grejen var typ att lägenheten är hennes brors och hans
flickvän och de ska flytta isär.
Min kompis ville flytta in där och bo med sin bror vilket
hon sagt till mig men också att det inte verkade bli så.
Hon tycker därför jag svikit henne oså och det gör mig
ledsen oså.
Jag förstår att hon är ledsen men hon får ta det med sin
bror. Jag har egentligen ingenting med det att göra för
jag kan bara säga att vi är intresseade av lägenheten
eller att vi inte är det. Sen är det upp till hennes bror
och flickvän att bestämma.
Önskar att det inte blivit så och jag förstår om hon är ledsen
och besviken men om hon borde vara det på mig vet jag inte.

Aja iaf det drog ner humöret endel men försöker att tänka
förnuftigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar