tisdag 10 januari 2012

Det är över nu

Den värsta "chocken" har lag sig.
Mina tankar har sedan det hände gått ganska konstant
men idag är det lugnare, det är bearbetat.
Jag hatar bråk och vill aldrig vara ovän med någon men
har lärt mig att ibland blir det så och då får man hantera
situationerna så bra det går när de kommer.
Mitt samvete är väldigt känsligt och det är lätt att leka med
det vilket folk kan utnyttja ibland.
Jag blir nästan aldrig arg utan blir mer ledsen och anklagar
ofta mig själv. Skillnaden nu från då (när jag var mindre)
är att jag nu kan tänka förnuftigt även om jag mår dåligt
över händelser.

Nu får vi se vad framtiden ger och så blir det som det blir.
Ingen ide att jag grubblar eller är ivrig, lika bra att chilla.

Nu ska jag städa här i Johans lägenhet som tack för allt snällt
han gjort och gör för mig.

O&O






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar