fredag 13 januari 2012

Attackfasen dag 1

Dukan
Startvikt: 55 kg
Attackfasen:
DAG 1
Druckit Pepsi Max med. Kan inte sluta pang boom
Frukost: Ett medelkokt ägg, tvÃ¥  skivor rökt skinka och  ett stort glas vatten.
Mellan mål : Yoghurt med päron och vaniljsmak. ( vet det ska vara lätt produkter men svårt när att hitta är man är laktosintolerant. Det finns inte allt)
Lunch: Två lax filer, två medelkokta ägg med lite cremé fraiche.
Mellanmål: Yoghurt




Såhär ser det ut än så länge idag. Inte hunnit med den sista yoghurten men vet att jag kommer vilja ha den. Än så länge känns det helt okej. Jag har inte varit hungrig. Maten känns lite tråkig men det är ju inte så länge jag ska äta såhär. Jag kommer hata ägg när det här är "över". Jag åt aldrig ägg innan. Jag tycker inte det är äckligt om jag äter ett då o då = ca 1 gång om året. Men att sitta och äta två ägg ihop med lax var väl inte sådär jätte gott direkt.


Såhär kan en plan se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar