onsdag 18 januari 2012

Bil krock

Jag blir så trött på mig själv.
Just nu mår jag INTE bra.
Det finns absolut ingen anledning
att må dåligt. Som jag kommer på.
Min lärare sa idag att folk som inte
vet varför de mår dåligt har lågt EQ.
Haha. Tack för komplimangen antar jag.
Eller räknas det inte när man har en
diagnos som gör att ångest och dåligt
måeende kan komma och gå som det vill?
Vet inte faktiskt. Kanske är det så kanske inte.
Jag borde vara glad nu.
Jag borde vara jätte glad faktiskt.
Fick veta idag att de gick med på bytet så
jag och min älskade Onki ska flytta ihop.
Men jag orkar inte vara glad.
Jag vill bara gråta men vågar inte.
Varför vet jag inte. Ingen hemma så ingen
som kan se mig men ändå tillåter jag mig
inte att släppa ut tårarna.

Har ont i huvudet och tänker sova tidigt.
Typ nu fast om en stund.
Vill se ett avsnitt till av skilda världar.
Förra avsnittet slutade med att
Daniel var med om en bil krasch.
Spännande Spännande ;)
Kom faktiskt ihåg det sen jag var liten
när jag tittade på det med Mamma.
Åh Mammi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar