söndag 1 januari 2012

Lista om 2011


1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut ?

Jag och Johan förlovade oss! <3
Lät Johans föräldrar kolla på mina tänder.
Börjat samla på mumin muggar och glas!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja delvis. Jag minskade på pepsin och tränade lite mer.

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Ja, min kusins och hans flickvän fick sitt andra barn och
även min systers kompis fick ett andra barn.

4. Dog någon som stog dig nära?
Ja :( Lyckis, Bodil och Nisse. Rip <3

5. Vilka länder besökte du?
Sverige och Danmark

6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha 2012?
En lägenhet tillsammans med Johan, kanske en hund? Ett
jobb skulle ju inte vara helt fel. En bil. Och fred på jorden! ;)
*kände mig lite ytlig där ett tag, haha*

7. Vilket minne kommer du minnas från 2011 ?
Danmarks resan med Johans familj.
När Johan och jag förlovade oss.

8. Vilken var din största framgång 2011?
Att jag kommit långt med skolan och att jag hanterat mitt mående 
på ett hyfsat sätt.

9. Största misstaget 2011?
Oh det vet jag inte faktiskt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011?
Ja psykiskt.

11. Bästa köpet ?
Hm, vet inte riktigt.

12. Vad Spenderade du mest pengar på?
Hm, min mobil.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Åh, mycket men förlovningen!

14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2011?
Det vet jag inte men Adele - rolling in the deep kanske

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr?
Ungefär lika

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Tränat mer.
Jobbat på att skaffa hund

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Vet inte

18. Hur tillbringade du julen i år?
Som vanligt, hemma hos pappa, hos mormor och hos Johans föräldrar

19. Blev du kär i år?
Njae men är kär

20.Favoritprogram?
Vet inte riktigt. Nåt sjukhusprogram

21. Bästa boken du läst?
Det vet jag inte faktiskt

22. Största musikaliska upptäckten?
Adele

23. Jobbigaste 2011?
När Lyckis dog tror jag

24. Något du önskade och fick när du fyllde år?
Vet inte riktigt

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja absolut

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Grillade på stranden med mina kompisar

27. Finns det något som skulle kunnat göra 2011 lite bättre?
Inget jag kan komma på nu.

28. Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Random

29. Vad fick dig att må bra?
Massor med saker, men Johan <3

30. Vilken kändis blev du mest sugen på ?
Vene

31. Vem saknade du?
Mammis, Lyckis Johan m.m

32. De bästa människorna du träffat?
Alla jag känner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar