lördag 8 januari 2011

vet inte

Funderar på om jag är påväg in i en ny down period.
Kan jag inte få en paus ?
Jag har väldigt lätt att bli ledsen, orolig och ångestig som det är nu.

Igår var Johan här och vi gjorde många bra saker så det kändes jätte bra.
Bland annat fyllde vi i mina tidiga tecken.
Borde jag gjort för längesen för det är ju hyfsat bra att
ha koll på.
Sen la vi in en matta i "skamvrån". (klädkammaren som jag gjort om till arbetsrum)
Var tvungen att lyfta ut massa saker därifrån vilket var bra för då kan jag städa
så det blir fint och inte bara "inslängt".

Johan hjälpte mig med disken så köket är finare igen.
Jag fixade med tvätten osådär med .

Vi började även fylla i stämningsdagbok.
Johan en och jag en över hur jag mår.
Det är ju också bra för att min kontaktperson och psykriater ska kunna hjälpa
mig på bästa sätt.

Nu mår jag rätt ångestigt men ska försöka bryta det.
Letar efter någon som orkar med en sväng på a6.. ^^





Varför funkar de inte för mig att bara göra själva spel grejen utan film?
Jag trycker bort att det ska vara film men det blir det ändå.
Skitgrej^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar