måndag 10 januari 2011

Orkar inte

Den har dagen har inte varit en dans på rosor.
Jag har ju inte fått behålla någon mat och nu på kvällen kom världens
ångest farande och träffade mig hårt. 
Jag har gjort massa saker för att hantera det. Pärlat. Virkat. Spelat tvspel.
Diskat, städat. Osv. Jag har försökt med allt (jag kan inte äta mina ångestdämpande
för min läkare har gett mig en medicin jag inte tål).

Så det slutade med att jag skar mig.
Jaha. Grattis till mig. Så länge klarade jag av att vara självskadefri.

Jag mår fortfarande otroligt dåligt.
Försöker kolla på tv för klarar inte av att sova.
Borde sova för imon blir en lååååång dag med mycket att göra.
Önskar jag kunde sova bort mitt liv.

Så förlåt för detta deppiga skit men bloggen skulle vara ärlig.


Mina mes sår. Men sår som sår.

3 kommentarer:

  1. Det är ingen fara! Oavsett vad man försöker sluta med så är det helt normalt att få ett återfall då och då. Det viktiga är att inte se det som ett slutgiltigt misslyckande utan som något helt normalt som faktiskt inte betyder så mycket. Så fortsätt du att kämpa, du är duktig! Det är ju inte den totala tiden du lyckas avstå som räknas, utan att du sakta lär dig själv att det finns andra sätt. Och det är du på god väg att göra, även om sådant här händer! Jag tycker du är stark och duktig!

    SvaraRadera
  2. hej tösen! Se inte detta som ett nederlag! Utan kämpa vidare! Du kommer fixa detta! Jag finns på skype om du har de. om du vill snacka mer o så (pinsamt värre detta blev) iallafall. mini3987 heter jag där :) Många kramar till dig

    SvaraRadera
  3. :( *krama* Håller med Ellen och Mini! Vi får träffas snart <3

    SvaraRadera