måndag 3 januari 2011

FU

Vill bara tacka för alla fina kommentarer till att börja med.
Ni ska veta att jag verkligen läser dem och blir glad för dem!

Imon ska jag till vårdcentralen och lämna kissprov.
Jag är nervös och vill inte.
Hatar att göra sånt som jag inte är van vid.

Jag är lite trött på människor just nu.
Varit för mycket känslo - bergodalbana och då orkar
jag inte riktigt människor och alla deras känslor.
Är jag elak för det?

Fick till exempel skäll av min kära fader för saker jag inte
alls hade gjort. Ilskan var egentligen inte riktad mot
mig men det var jag som fick höra den arga hårda rösten och
svordomarna.

Johan var en pärla idag och hjälpte mig att byta gitarren jag fick
i julklapp av honom och hans föräldrar mot en svart.
Så otroligt fin är den och jag hoppas jag lyckas lära mig!
Just nu är den ostämd och grejer och jag lyckas inte stämma den.
Ska köpa en stämmare. Jessica skulle följa med mig imorn tror jag.
Snällt :) ! tänker på dig ska du veta!

Jag på pappas jobb i hans skyddsoverall från 80 - talet!

1 kommentar:

  1. Funka inte tranbärsjuicen? Hoppas det går bra för dig!

    SvaraRadera