tisdag 11 januari 2011

Bitterfittan

Jag var tvungen att säga att jag inte kunde ha alfons idag.
Jag behövde sova och med medicinen hade jag inte kommit upp i  tid.
Kände mig hemskt elak för visste hon behövde mig.
Men men måste tänka på mig själv så jag inte behöver bli inlagd.

Johan sa det nyss.
"Kanske dags att bli inlagd?"

Jag är mest bitter.

Inte vanligt för att vara mig. 
Jag tycker det är väldigt jobbigt att johan inte hinner träffa mig.
jag behöver honom och jag önskar han behövde mig.
Nu är det som det är.
jag måste stå ut men situationen gör att jag mår ohållbart dåligt och vet inte hur jag ska lösa det.

så ja.

2 kommentarer:

  1. Det är bra att du tänker på dig i första hand, annars kan man inte ta hand om någon annan heller! Så du tänker helt rätt!

    Har jag förstått det rätt, att sådant här går i perioder, så att det blir bättre igen? Eller fungerar det inte så? Jag har svårt att hänga med och förstå, förlåt. Jag försöker.

    Kram på dig iallafall, du är världens bästa syrra och jag hoppas att du snart blir bättre!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vill bara inte att du ska se det som ett nederlag att lägga in dig! För ibland måste man de för att kunna ta hand om sig själv! Sitter just nu "inne" själv. Så vet var du sitter idag och jag förstår! MÅNGA MÅNGA stryrke kramar från mig

    SvaraRadera