måndag 10 januari 2011

:)

Tack för de fina uppmuntrande kommentarerna.
Nej tyvärr har jag inte skype :(
Jag har knappt sovit i natt så kan ju säga att jag är hyfsat trött.
Alfons är här och även om han kan vara jobbig så tackar
jag gudarna för att han är här. Slipper vara ensam.
Han har hälsat på råttorna idag. Massa ylande blev det så gick inte
stanna. Nu ligger han på sängen o sover.
Fina vove. Tack för du finns.

Dagen är full med planer och jag tänker genomföra dem.
Orkar inte vika mig för att jag mår dåligt.
Så ska träffa Lollo vid halv 2.
Åka till Karen 16.55 och fortsätta med kbt.
Men innan det ska jag göra min läxa.
Boka tid på gyn. Och ringa vaktmästaren.
Sånt jag tycker är jobbigt i vanliga fall men som sagt
tänker inte vika mig för jag mår dåligt.

Sen ska jag få träffa Johan. Det ser jag fram emot.
Det ger mig ork. Ska ligga med huvudet mot hans bröstkorg
och bara andas och överleva

Alfons precis efter att han skällt ut brevbäraren <3

1 kommentar:

  1. Hoppas du skaffar skype då ;) Hoppas du snart mår bättre! / kramen

    SvaraRadera