torsdag 18 augusti 2011

Sen sist

Sen sist har det hænt en del.
Katten blev såld dagen efter jag træffade den.
Kanske lika bra, førmodligen.
Vet inte men næsta gång ska jag førsøka bestæmma mig
INNAN jag træffar djuret.
Skulle underlætta.

Anyway.
Jag har æven børjat skolan. 3 gånger!
Haha nej men jag trodde jag børjade i måndags.
Det gjorde jag inte. Sen trodde Sarah att vi børjade på onsdagen
så då var vi dær men icke. Vi børjade idag.
Så førsta dagen ær avklarad.
Dock har det ju såklart krånglat en del.
Jag, Sarah och några till var inte inskrivna i klass listan så just nu tillhør
vi inte någon klass. Ska få veta det imon stællet.
Vi har redan fått læxa. Man ska svara på tre frågor till på måndag.
Egentligen skulle vi læsa en sak till imon med men eftersom vi inte
hør till någon klass ær vi inte inbjudna till klassens rum på skolans hemsida
och dærfør kan vi inte læsa de.

Hm, annars då?
Jo igår simmade jag min førsta km det hær året.
Fler ska det bli men jag ær glad før jag orkade utan vidare trots jag inte trænnat på længe.
Sen på kvællen mådde jag fruktansvært men øverlevde. Råkade ta sønder lite av krimskramset i lægenheten och det gjorde væl inte saken bættre.

Jag har før øvrigt lært mig att laga værldens godaste pasta.
Den ær farligt god och jag kommer lætt gå upp i vikt.
Attans!
Får inte laga så god mat ;)

Nu ska jag stæda lite och sedan ta tag i førsta læxan den hær terminen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar