söndag 7 augusti 2011

Det regnar inne

Igår var faktiskt en fin dag.
Vaknade hemma hos Johan ungefär klockan 9 och då bestämde vi
oss för att följa med min släkt på stan. Vi gick väl egentligen mest
själva förutom att vi fikade tillsammans. 
Jag köpte en sportbh, en fin bh, och en billig bh. (25 kr!! lite för liten men vad gör det)
Sen köpte jag en mysdress och ett par jeans shorts!
Hrm hrm. ja ni läste rätt. jeans shorts...
Jag är inte van vid att ha sådant på mig men i och med att det var rea så köpte jag dem och
Johan tyckte jag borde ha dem.

Här är en bild på mig i dem. Dålig iofs.
Har även den billiga bhn på mig.

Sen hade jag feber och 3 sekunder sov lite mitt på dagen.
Efter det åkte jag hem till pappa och hjälpte honom förbereda det sista.
Han spillde ut filsåsen och jag fick försöker lugna honom och sen
120 km / h städa medan han köpte nya ingredienser.

Sen kom Johans föräldrar och Alice och det var mysigt och fint.

Alice var "full" o glad
       


Jag ser ut som Elisabeth i Madicken



1 kommentar:

  1. Låter fint med jeanshorts! :) Och visst är det kul att prova något nytt? ^_^ Jag trivs superbra i mina, även om de är lite stora :p

    Vad söt du är på bilderna också ^_^

    SvaraRadera