fredag 1 juli 2011

Solrosknopp

Idag har varit en helt okej dag faktiskt.
Jag träffade Elin och vi var på stranden och badade jätte länge.
Vi var nog i längst. Det var kul och skönt att få leka i vågorna som ett barn igen.
Sen gick vi iväg och åt på salotto. Sjukt god pasta har de där.
Resten av kvällen har vi spelat monopol. Elin vann ganska fett.

Hon frågade mig hur jag mår nu egentligen. Efter det med Lyckeli.
Jag skratta bort allt som vanligt men erkände att jag gråter mycket fortfarande.
Helt ärligt känns det som en jäkla sten i mig. Som jag bara delvis kan få bort genom
att vara med andra människor och genom att distrahera.
Jag känner mest att jag är ganska anti. Skiter i allt.
Varför sova?
Varför äta?
Varför göra något överhuvudtaget?

Fast jag tvingar mig ju men har vänt ganska mycket på dygnet.
Idag beror det nog mest på värmen dock.
Var 26 grader här inne nyss och inte förrän nu börjar det bli svalare.
Har fönstret på vid gavel.

Liten fånig Z.
Max 15 tror jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar