lördag 9 juli 2011

Bodil

Nu ligger Bodil uppe på blocket. Det är  ganska stressande för jag vill så gärna att några vettiga hör av sig.
Min fina skrutta måste ju hamna på ett bra ställe.
Om ni vill läsa anonsen så kan ni göra det här.

Än så länge har jag bara fått ett svar.. från en "tanya".
Jag vet inte men tycker mejlet låter lite...mysko.
Kopierar det här så kan ni få säga vad ni tycker.
Jag har redan svarat på det oså :)


hej har en dotter på 13 år som är lite blyg och aldrig önskar sig
något med när jag såg att hon sparat den här annonsen bästende
mig för att jag tänkte köpa den . Lisa är en flicka som bryr sig om
hur djur mår inte bara husdjur utan andra djur. på senaste har
hon skrivit om råttor och om hur människorna missförstår dem...
tror att dem är äkliga fast de flesta tamråttor är renliga osv.detta
mottiverade mig att skaffa råtta.jag har redan skaffat så att bodil
inte blir ensam här så du behöver inte vara orolig.vi bor i gnojö och
har just nu svårt att transportera oss så kan du möta upp Lisa på
säg lördag om du har tid
mvh t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar