söndag 10 juli 2011

det är mycket

Kan man vara manisk och deppig samtidigt?
I så fall är jag nog det. Det måste hända någonting hela tiden för annars blir jag mer eller mindre galen.
Samtidigt som jag har ångest och är gråtigt ledsen var tredje sekund känns det som.

På måndag och onsdag ska jag test jobba på sommarjobbet.
Jag är lite nervös och så men jag tror det kommer gå bra.
Jag är mest nervös över att jag kommer försova mig. Råkat vända på dygnet lite grann.
Blir lätt så när jag mår dåligt, tyvärr.
Sen ska jag jobba vecka 29, 30 och 31.
Vecka 31 ska jag även ha Alfons boende här OCH vara hundvakt åt Charlie som jag var hundvakt
åt förra sommaren.
Då kommer mina dagar typ att se ut så att jag lämnar Alfons på hunddagis innan 9. Sen städa i 5 h och
sen hämta Alfons och gå ut med honom och Charlie.
Kommer bli stressigt men även lite skönt att ha planer och behövas. Fylla på mitt meningslösa liv med meningsfulla saker typ. Haha.

någon som tycker jag ska raka av mig håret?

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna träffas med vovvarna de dagarna du har Charlie och Alfons :) Skulle vara kul!

    SvaraRadera