tisdag 26 juli 2011

Helt underbart

Nu är vi hemma från Danmark igen.
Åh det var helt otroligt fint och åh vad jag trivdes.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen;
Jag ÄLSKAR Johans familj.
De är lätta att prata med och väldigt förstående och
har härlig humor. Finns inga "vuxen förbjudna" skämt
i hans familj om det säger nåt?
Älskar hans lilla syster med.
Innan jag hade träffat henne, Lisa, så hade jag en bild
i huvudet av hur vi skulle bli bästa vänner o så. >
Jag trodde nog då att det alltid bara skulle vara en bild
i huvudet men nu känns det som att vi faktiskt är vänner.
Jag ser henne som min vän i alla fall.

Vi åkte runt och tittade på lite olika saker.
Det gjorde mig väldigt glad för jag ville se olika saker i danmark.
Vi var ju på norra Jylland så vi åkte runt där.

Den här fyren gick vi till.
(jag har en för kärlek till fyrar av någon anledning)
Jylland är ju en sandö eller vad man ska säga. Och havet och
vinden äter upp en del av ön så därför planterar de massa
för att sanden ska stanna kvar.
Den här fyren har blivit "uppäten" av sand som blåst i väg.
Det är typ sanddynor runt hela fyren.




Här var vi också och tittade.
Det är högt upp på Jylland, där haven möts.

Såhär såg det ut där vi badade alldeles i
närheten av stugan där vi bodde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar