torsdag 2 augusti 2012

Rörigt

Det blir lite rörigt när jag mår upponer och framotillbaks.
Men det gör inget. Jag gör saker i min takt och jag gillar
o gå runt och plocka här hemma och städa och sitta framför
 tvn och pyssla.
Det är ungefär vad jag orkar med när jag mår såhär.
Men det gör ingenting.
Jag försöker att acceptera läget och bara chilla.

Nu ska jag dock börja ta tag i pluggandet igen för skolan börjar
snart. 
Kan vara skönt att mjukstarta hemma innan jag ska till skolan.
just nu håller jag på att virka en spetsduk som jag har tänkt sy fast

på ett tyg som ska bli yttertyget till en virknålsväska.

Har många saker att virka.
En uggla som är beställd.
Två barnvagns pynt grejer.
Göra klart min mormors rutefilt.
Osv.




Några av mina virknålar
Några av dessa har dock gått sönder och några försvunnit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar