söndag 26 augusti 2012

Dickhead

 Why you being a dickhead for?

Jag läser orden.
"Vi älskar dig, Zara!"
Varje gång jag läser dem så får jag tårar i ögonen.
Jag förstår verkligen inte.
Ingenting.
Hur kan ni älska mig?
Det förstår jag inte.
Jag är evigt tacksam men jag kommer nog aldrig våga
tro på det. Aldrig.
Det är konstigt, och det gör ont, att ni som bara känt mig
i typ 4 - 5 år kan läsa mellan raderna och förstå vad jag menar.
Min egen pappa förstår inte.
Tror jag i alla fall inte. Han säger inget i alla fall.
Det är svårt att vara ledsen och glad för något samtidigt.
Jag är helt sönder trasad just nu och tyvärr går det ut
över J. Orimliga krav och själviskhet.
Fan hatar mig själv när jag blir så ynklig och patetisk och
själviskt kämpar med näbbar och klor för att skydda min
sköra själ.

Det är konstigt hur jag trots att jag inte orkar hålla fast
i karusellen mer, just nu, fortfarande följer med hur snabbt det
än snurrar.



Det är svårt att hantera att det är så helt och rent utåt på din yta
och så trasigt, smärtsamt och mörkt på insidan.

Think you know everything
You really don't know nothing
I wish that you were more intelligent
So you could see that what you are doing is
So shitty, to me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar