onsdag 15 augusti 2012

Kämpa

Nu har skolan dragit igång igen och semestern är slut.
Drömvärlden och friheten är slut.
Nu måste jag ta tag i min träning och kost igen. 
Även fixa mig vettiga rutiner igen.

Styrketränade lite halvt med Johan innan och sen lurade
han med mig på en 3,5 km lång joggingrunda i värmen.
Men det är kul att göra saker tillsammans.

Nu har jag precis kört wii 30 dagars träningsgrej.
Förra gången jag gjorde det lyckades jag inte med mina 30
dagar vilket också gjorde att jag inte fick köpa wii active 2
som jag vill.
Nu började jag om och ska försöka denna gången.
Så svårt kan det väl inte vara?
Självdisciplin.

Äter återigen någorlunda efter GI.
Hade en dålig period för några dagar sen och började
svälta mig själv igen. Någon panik reaktion typ.
Så kände att om jag äter nyttigt och planerar maten
kanske det går bättre.
Får se.

Före och efterbild på min kropp igen kanske.

Alltid kul att kunna jämföra lite.



Medaljer:
- Dag 1 avklarad
- Mitt första guld avklarat
- Min första journal inskriven

( har för mig det är dem jag har nu )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar