fredag 24 februari 2012

Vill man läsa eller inte?

Jag läser en del utav de "stora" bloggarna. Vet inte riktigt varför jag gör det men det gör jag i alla fall. En utav de jag följt länge är Micah. Hon har nu skrivit en bok, en självbiografi, och jag prov läste den på hemsidan där den säljs. Den handlar om allt hon varit med om och det verkar vara ganska mycket som man inte fått veta i bloggen.
Jag kan inte rå för det men lite nyfiken blir jag allt men jag vet inte om det är värt att lägga pengar på.

Den heter i alla fall Hungrig på allt och finns på vulkan.se

Tål att tänka på.
Finns nog andra vettigare saker jag vill ha som jag borde lägga pengarna på.

3 kommentarer:

  1. Du kan ju låna den på biblioteket?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte att den kommer finnas på bibblan. Det är vulkan som gett ut den och det är ju mer en internet sida.

      Radera
    2. Man kan be biblioteket köpa in så att man kan låna den sedan :) De tar emot förslag i en låda.

      Radera