fredag 3 februari 2012

Skäms som en hund

Var hos Johans jobbarkompis och hans höggravida flickvän nyss.
Var där i ungefär en halvtimme sen gick jag . Smet. Rymde.
Mina hjärnspöken håller på.
Så hittade på att jag ville ha pizza och istället för att beställa
pizza så lämnade Johan mig vid bussstationen och jag tog
första bästa buss hem.
Skäms verkligen som en hund.
Nu när jag kom hem ringde jag och kollade så allt var bra med pappa.
Det var nämligen det som ramlade runt i mitt huvud.
Ellen sa att de inte hade tid o prata för de kollade på, på spåret
så jag antar att allt är bra.
Gud vad jag skäms.
Sämst.
Men kan inte riktigt koncentrera mig och vara social när det blir så.
Är fortfarande stökigt i huvudet så kanske var bäst.
Men fy vad jag skäms över mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar