måndag 27 februari 2012

God morgon

Just nu sitter jag ensam i köket och väntar på att mina ägg ska bli färdigkokta. Klockan på väggen visar 20 över fem och det är väldigt tyst runt omkring mig. Det är mörkt utanför fönstret och bra några enstaka bilar är ute och kör, mest på andra sidan sjön.
Klockan kvart över sju ska jag vara vid min praktik och det är därför jag är uppe så tidigt. Klockan fem känns kanske onödigt tidigt men då hinner jag vakna till ordentligt innan jag måste gå.

Igår lyckades vi fixa en del till lägenheten. Bland de här sakerna:
*bilderna är lånade*



Malm sängstomme med sängbord för 500 kr

En sådan här tvättkorg och "badkars-bord" för 299 på ikea.
Den här tv bänken från jysk för 1000 kr.
Vi köpte visningsexemplaret och det var därför den inte kostade mer. Väldigt tung och jobbig var den att få in i bilen och i lägenheten men vi klarade oss utan hjälp!

Vi köpte lite andra små saker men kan ju inte visa allt. Då blir det inte kul att hälsa på för då vet ni redan hur det ser ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar