måndag 27 februari 2012

Trött

Fördelen med att gå upp klockan 5 på morgonen är att jag faktiskt är trött klockan 7 då det är meningen att jag ska sova.
Gjorde min halvtidsbedömning av praktiken idag och det verkade ändå ha gått hyfsat bra.
Jag och min handledare hade en del missförstånd när jag försökte fråga honom om saker på grund av språket. Lite synd men han sa i alla fall att jag inte behöver oroa mig för i hans huvud var jag godkänd.
Jag ville veta vad jag skulle öva på men han förstod inte vad jag menade.

Det är lite tråkigt när Johan och jag jobbar som vi gjort idag så vi typ inte hinner ses. Jag gav honom en hejdå puss innan jag gick och sedan dess har jag inte sett honom.
Jag har hunnit med en hel del idag i alla fall. Kopplat in alla tv spel i nya tv bänken. sorterat ner spel osånt i lådorna. Hängt en tvätt och tvättat en maskin som Johan får hänga. Satt i gång en diskmaskin och diskat det mesta av det som inte fick plats. Skruvat ihop tvättkorgen m.m. Så jag är nöjd med mig själv.

Nu ska jag nana!

Natt natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar