tisdag 21 februari 2012

Inflyttade

Just nu sitter jag i vårt nya kök vid vårt nya köksbord och har precis ätit pannkakor.
(= braig frukost)
Idag börjar jag praktiken klockan 11.45 så jag har en skön sovmorgon! Förutom då
att jag inte sovit så särskilt bra och vaknade efter 3 någon gång när Johan gick upp
för att gå till jobbet och sedan vaknade jag närmare fyra igen när jag tyckte att jag
hörde inbrottstjyv. Efter det tog det lite tid innan jag somnade om.

Johan har varit duktig på att dokumentera flyttkaoset och dess utveckling så det kommer
en bild special någon gång när vårt internet kommit hit.
Just nu får jag använda mitt sega mobila och det fixar inte riktigt bilder.
Det är för övrigt underbart att vara sambo igen.
Det verkar Johan också tycka. Han går ofta runt med ett nöjt leende i lägenheten för att sen
komma och krama och pussa på mig.

Det är helt underbart att ha ett kök igen (vadå igen förresten. Ordentligt kök har jag inte haft sen jag bodde hemma)  för övrigt. Igår bakade jag nästan nyttiga havre och nöt kakor och kokade kaffe
till Johan när han kom hem.

Åh sol o rosa moln mitt i regnvädret!

O&o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar