fredag 28 oktober 2011

Senaste dagarna

De senaste dagarna har det hänt en del.
Jag har börjat skolan efter praktiken.
Jag råkade köpa ny mobil.
Jag virkade ett fördral till den och håller
på med ett till.

Idag var jag dessutom hos min vårdkontakt
och när jag berättade vad jag känt och upplevt
de senaste dagarna tittade hon allvarligt på mig och
sa att jag kanske borde börja äta meds igen.

Jag hade väl insett det redan innan men det känns
ändå som ett bakslag.
Så nu har jag svalt min första seroquel för denna gång.
Låg  dos och jag hoppas för allt i världen att jag inte
blir helt drogad och sover bort allt nu.

Såhär ser fördralet till mobilen ut. Är inte riktigt nöjd så håller på med ett nytt.
Ignorera trådarna som jag inte fäst ordentlgit som sticker ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar