onsdag 12 oktober 2011

Definition

Just nu pluggar jag och det är sjukt svårt.
Frågan jag jobbar med nu är "hur definerar WHO begreppet hälsa?"
Jag har hittat svaret MEN jag hittade det på wiki och wiki får vi inte använda som
källa så nu försöker jag hitta det på WHO`s hemsida men det går inte så bra.
Förmodligen letar jag inte på rätt ställe. Men men, får se hur det går.
Att jag pluggar så mycket samtidigt som praktiken beror på att jag kanske kan få
VG i kursen om jag kompletterar alla inlämningar.
Fick ett svagt VG på provet nämligen.
Den lata delen av mig vill bara ge upp för jag är redan sönder stressad men då
känns det som all min kamp inför och under provet var onödig så känns som
jag i alla fall måste försöka.

Klockan 12 börjar jag jobba och sen slutar jag klockan 21.30.
Om jag kommer vara helt död? JAAA!
Är rädd för att de ska kommentera på praktiken att jag varit borta några dar nu.
Men jag har ju faktiskt varit sjuk men ändå, blir nervös.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar