tisdag 25 oktober 2011

Outsiders

Just nu tittar jag på outsiders.
Personer med fobier och jag känner att jag har varit nära att hamna där och
jag är glad att jag aldrig fastnade. Bland annat handlar det om en tjej som
tycker att hon är ful och måste gömma sin kropp och hålla på med vissa ritualer.
( hon är förövrigt en av de sötaste jag någonsin sett. Vill bara ge henne en kram)

I alla fall får hon mig att tänka på mig själv, hur jag själv beter mig.
Jag fick veta att jag har ängslig personlighetsstörning för typ ett år sedan.
Då höll jag inte alls med om det och oftast håller jag nog inte med om det nu heller.
Men jag inser ibland att det nog är så.
Som nu har jag en period av när jag tror att det står något på min rygg.
Jag känner att folk skrattar åt mig och pekar på mig.
Ni har kanske varit med att någon satt en post it lapp på ryggen där det stått något?
Känslan är typ att det är något som är fel som alla märker, alla utan jag.
Så känns det. Något är fel. Men jag fattar inte vad det är och alla skrattar åt mig eller dylikt.

Det är sånt jag råkar ut för. Jag tror att andra tycker saker om mig, att jag gör fel osv.
Jag har blivit mycket bättre och brutit många av mina regler som jag hade innan.
Men i alla fall. så Äre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar