måndag 30 maj 2011

sköra trådar

Min sjukdom har verkligen lekt jojo med mig. Upp o ner, upp o ner och nu
är jag helt utsliten psykiskt. Den lilla ork jag har kvar försöker jag hålla liv i med hjälp av kilovis med cola, godis, tv. Allt som kan  tänkas lyfta mig lite, som låter mig orka.
Men jag måååår så sjukt dåligt.

Just nu är jag trött och sur.
Trött på att vara sjuk och sur på att det enda som hjälper får jag inte göra.
Ni har ristat in det så hårt i mig så att göra det skulle ge mig skuldkänslor men jag kan knappt ANDAS så vad ska jag göra?!

1 kommentar:

  1. Det är verkligen svårt, jag vet. men försök hitta på nått kul. Gör nått du brukar bli glad av. Le de största leende du kan och tänk att du är skitglad. Man känner sig jätte töntig i början. Men jag försöker att göra såhär varje gång jag känner ångesten eller depressionen komma smygande. Funkade inte så bra i början men ju längre man hålller på desto mer funkar de. Nått annat som funkar för mig är avslappning. lyssna på nån mysig musik och ta ett bad eller gå ut och gunga eller vad som du nu tycker är avslappnande.

    SvaraRadera