fredag 6 maj 2011

Lika mycket

Jag mår fortfarande inte bra.
Jag fick en rejäl neråt dipp av händelsen i förrgår.
Om det inte vänder måste jag söka hjälp och det
känns sjukt surt. Igår efter att jag varit i skolan
gjorde jag absolut ingenting. Eller det gjorde jag
faktiskt, jag tvättade och jag virkade.

Ni vet känslan när man känner att man har en
rejäl förkylning i kroppen men liksom förövrigt
mår bra. Så är det nu ungefär. Fast psykiskt då.
Jag har ork att klara av saker men ingen inte
psykiskt. I alla fall var det så igår.
Att ställa sig upp från soffan var nästintill omöjligt.
Det är svårt att förklara hur det känns men det
man blir handikappad helt enkelt.

Jag mår fortfarande inte bra men idag ska jag försöka
plugga och städa o lite så. Försöka leva så normalt
som möjligt fast ta hänsyn till mitt mående.

Startade ett litet projekt igår med förresten.
Kommer säkert gå åt pipsvängen men värt att prova.

Ledtråd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar