onsdag 11 maj 2011

Pip

God morgon.
Inatt sov J här, så tryggt. Han kom igår kväll vid halv 8 tiden och vi (jag) bestämde
då att vi skulle gå en promenad och jag passa på att handla på ica maxi.
Så vi kom inte hem förrän typ vid 10 igen.
Promenaden blev på ungefär 10 000 steg och jag hade allt som allt då gått 18000 steg.
Båda var hyfsat trötta i fötterna och därför bestämde vi oss för att bada fötterna i badkaret.
Undertiden pluggade J och jag löste soduko.

Både Johan och jag fyller ju år snart och jag funderar på vad jag ska ge honom.
Han är i akut behov av kläder så jag funderar på att köpa lite till honom.
Det svåra är storleken och att få nåt som han kommer gilla.

Jag funderar på att ge honom det här men inte säker på att han skulle gilla så måste fråga i så fall.
Vad tycker ni om det här?
Bra present?
Eller ett presentkort?
Fast det känns rätt tråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar