fredag 17 december 2010

Upp o ner!

Mitt internet har inte funkat.
Så därför det har varit dåligt uppdaterat.
Blev arg när det inte funkade o skrev in fel kod...typ
"dumma skit internet!"
osånt och tillslut behövdes puk koden som jag inte hade.
Så idag fick jag ringa till tele2.
Hatar sånt men får skylla mig själv.
Så efter att ha köat i 15 minuter och sen
svarat på tusen frågor för att de skulle veta att det var jag
så fungerar mitt internet igen.
Inte bra men ändå.
Nog om det...

Jag har varit hundvakt så mycket nu att mitt psyke är
ur balans. Jag har typ stressat/pressat igång min sjukdom.
Växlar humör väldigt ofta.
Idag var första gången jag inte jobbade så idag har det varit
stabilare igen. Kan bero på att jag kunde sova ut idag med.
Slippa gå upp halv 6 osv.

*tråkig*

Så vad händer i era liv?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar