tisdag 21 december 2010

Hypomani

Hm ja. Förmodligen är jag hypomanisk just nu.
Johan tror det och jag litar på honom..
Han är den som känner mig bäst efter mig själv.
Tror jag?

I alla fall.
Har varit i farten oså men inte tänkt på det.
Bestämde mig i morse för att jag nog ville köpa en katt.
Kan ju inte skaffa hund än och katt kan jag ha nu.
Kollade på blocket oså och bestämde jag ville ha en
en orangefärgad katt. Helst kille och skeppskatt.
Det innebär att den har en missbildning.
Har en tå för mkt alltså.
Tyckte det kunde passa mig.
Den skulle heta Tryggve.
Anyway.

Lovade Johan att inte ta några stora beslut utan att prata med honom.
Jag vet att jag egentligen vill ha en hund.
Mitt tålamod är inte så långt när det gäller det bara^^

Baha

1 kommentar:

  1. Förstår hur du känner! Lider med dig! Du tar dig ur detta ska du se, men lite disskution kring det hela så löser de sig! Mvh Therese

    SvaraRadera