onsdag 29 december 2010

Nattuggla

Här sitter jag och är som vanligt uppe alldeles försent?
Varför ska jag ha så svårt att lägga mig just nu?
I vanliga fall blir jag dödstrött vid tio och har gått och lagt mig
då i tusen år ungefär!

Idag har jag iaf spenderat nån timme åt att läsa saker folk skrivit om
jönköping. Saker de kommit ihåg från förr och saker från nu.
Roliga personer, konstiga rykten och underjordiska tunnlar!

Hur jag kom in på det här kan man ju undra...?
Började med att jag sökte på Skrik-Åsa som de flesta i jkpg vet
vem det är. J berättade att hon hade mördat nån
(tror jag om inte min hjärna lekt med mig) och det tyckte jag var sjukt
spännande så sökte på google.

Dessutom kom jag på att jag vill se dokumentärer om gamla psyksjukhus och metoder osånt och
en dokumentär om Hinseberg.
Och annat sånt i den stilen. Har ni några tips?

Nu ska jag nog sova.
Jag lär ju hitta på tusen saker till först...brukar bli så.
Hypomani kanske?
vet inte.

God natt anyway!

Bild från våran julafton den 23!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar