torsdag 23 december 2010

Jul 1

Vi  firar jul 2 ggr.
En gång den 23 och en gång den 24.
Den 23 med fof och Inga och 24 med MoM.

Idag fick jag : (ska försöka komma ihåg allt..)
Ett par mjukisbyxor
Trosor
Kamera, minneskort och kamera väska.
En lampa
en tröja
Halsduk
En tröja
Hängslebyxor <3
Världens finaste sockar med peacemärken på av LN.
En bok
Godis ala choklad.
En klocka
Super Mario All stars till wii. (johan kommer med det sen. Julklapp till mig från mig)
Rosa spets gardin till mitt kök som kommer bli massa fijn där !

Hm ja, säkert nåt mer som jag glömmer.
Spela roll.
Jag är tacksam och glad och ni är säkert JÄTTE intresserade ände *ironi*

Lite bilder kanske? *klicka för större*
(nya kameran, lite konstiga färger på en del för jag testade olika saker.....)
(bilder från gamla kameran kmr när jag orkar ^^,)

Sådan här var jag klädd idag

LN! (vet de blev blååå)


LNPLN och Famo!

Fijna klockan jag fick av far.

Tröja jag fick ^___

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar