tisdag 22 november 2011

Twisted

Det gör ont i mig.
Jag kan inte låta bli att bli påverkad.
Det blir för mycket i mitt tillstånd.
(haha nej ajg är inte gravid)

Idag var jag hos man kontaktperson igen.
Hon bekräftade mina misstankar, jag är hypomanisk.
Så det blir medicin ändringar igen.
Mer stabiliserande och lite mot deppighet.
Jag är liksom både och. Jobbigt nog.

Allt går så snabbt i mitt huvud.
Jag kan inte lyssna, orkar inte lyssna mer än i
korta sekvenser för sen är jag redan iväg på nästa ämne.

Pappa sa något med. Som jag inte tänker ta upp här.
Gränser. Men i alla fall en grej som oroa mig.
En annan sak som oroar mig är att jag snart ska till
tandläkaren.

Det river i mig.
Så är det.

J sa förövrigt att han vill att jag bor hemma ett tag.
Jag påverkar honom för mycket och det negativt.
Jag tröttar ut honom.
Jag säger ingenting och försöker att inte visa nåt men

det gör ont i alla fall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar