fredag 23 september 2011

Nu är jag rädd att bli tagen förgiven

Jag vet att du hör mina tankar och
precis när jag behöver det ger dig mig solskensleendet.
<3




Jag har mycket känslor nu som jag vet måste ut. Så ska trigga gråten nu för att få ut det.
Det får inte plats helt enkelt.
Just nu har mitt balans sinne gått sönder. Allt välter mot vänster. Min hjärna kompenserar det
ganska mycket fast jag tror helt ärligt att det är hjärnan som skapar det. Tror inte det är balansorganet.

Förövrigt hatar jag just nu återigen min sjukdom. Det är så svårt att acceptera att jag inte orka vara NORMAL. Vad är då NORMAL?!
Jo jag menar att jag hatar att jag mår så dåligt av att göra något som alla gör varje dag. Nåt jag kommer bli
tvungen till att göra i längden.
Jag har valt att leva ett "friskt" liv men det skiter sig ju. Känns meningslöst.





 

 Vill inte kan inte orkar inte. Inte normal. Duger inte. Vill vara normal vill inte vara normal vill passa in går sönder orkar inte. vill inte, kämpar som ett djur. världens fånigaste leende. inte inte inte. går inte. vill inte. går inte . hjälp hjälp hjälp försvinn. ni kan inget göra. hatar allt.
FU FO FU FO FU FO!
Show me an easy way out.

Så för att berätta något positivt så har de basala hygienerna blivit bättre.
Beror på vem jag hade som handledare typ.
Det går ganska bra på praktiken tror jag. Jag trivs i alla fall.
Vill kunna och vill orka.
Får se hur det går.

Dags att sova. Natti natt natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar