söndag 24 april 2011

Tystnad

Jag har inte skrivit på länge.
Vet inte varför och ingen bryr sig väl om det ändå.

Är trött och ska snart sova.
Som vanligt på kvällarna nu för tiden är jag alldeles
vimsig i hjärnan.
Jag är mycket känsligare nu när jag inte äter mediciner.

Som igår kväll när jag var hemma hos Johans farmor..
skitsamma men iaf.

Hjärnspöken är allt jag har att säga.
Overklighetskänslor i massor.

Fick för några dagar sen känslan av att det var något jag
missade. Krig eller nåt liknande. Nåt liknande, logiskt för mig
men omöjligt att förstå för er? I alla fall, i min bubbla ( lägenheten)
gick jag runt och kände det. Det var något som hände, något jag
inte märkte och jag kände att jag nog inte skulle få veta det heller
ens om jag försökte.

Jag berättade det för Johan. Vi har pratat om det och bestämt att
när jag får sånt där så borde jag berätta bara för att få lite distans.
Dessutom är det bra att någon annan vet lite för om det skiter sig
så blir det inte som en blixt från klarblå himmel eller vad man ska
säga?

God Natt

Dårhus nästa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar