torsdag 14 april 2011

Kokå

Jag har hängt upp mitt gökur nu.
Tickandet från den är både mysigt
och ångestframkallande.

Klockan ett ska jag till skolan idag.
Jag är nog nervös tror jag.
Men två timmar ska jag välklara av.
Två timmar är ju faktiskt överkomligt ?

Igår hann jag med jäkligt mycket.
Tiden gick långsamt fast jag gjorde saker.
Jag handlade på ica maxi (gick dit o tillbaks)
Städade massa i lägenheten.
Fixade alla "läxor" från skolan.
Träffade pappa o fixa lite saker i lägenheten.

Även psykiskt hände det saker igår.
Jag hörde mina hjärnspöken.
Det är så jäkla jobbigt och enerverande.
De försökte få mig och spy oså.
Vilket jag inte gjorde.

Senare på kvällen fick jag nog panikångest.
Jag började må dålig så jag tog ångest dämpande
Det hjälpte bara lite.
Sen kände jag mig jätte stressad och hade svårt att
andas. Så var det tills jag gick och la mig vid elva.

Nu ska jag äta o städa lite.

Jag tar gärna en kaka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar